Tietoa meistä

MLL:n Savonlinnan paikallisyhdistys on perustettu 8.11.1921.

Paikallisyhdistyksemme toimii omalla alueellaan MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja liittokokouksessa määriteltyjen linjausten mukaan ja edistää jäsentensä valitsemilla tavoilla lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

Yhdistyksen tavoitteena on tarjota savonlinnalaisille lapsiperheille toimintaa ja tukea arjen eri tilanteisiin.  Yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön ja -toimintaan ja yhteistyöhön alueen eri toimijoiden kanssa. Vuonna 2023 yhdistyksen tavoitteena oli erityisesti lisätä avointa toimintaa lapsiperheille uudessa toimitilassa.

Tarjoamme Savonlinnan alueen lapsiperheille toimintaa ja tukea arjen eri tilanteisiin. MLL Kohtaamispaikassa järjestämme avointa toimintaa, joka maksutonta kaikille lapsiperheille. Avoin päiväkoti Tikantanssissa järjestämme kerran kuukaudessa Perhekahvila toimintaa. Vuonna 2024 aloitimme viikoittaisen Perhekahvila toiminnan Punkaharjun Punkaharjutalolla.

Uusia jäseniakin mahtuisi joukkoomme: aikuisjäsenen jäsenmaksu on vain 25 euroa / vuosi. Jäsenet saavat mm. Lapsemme -lehden vuosikerran (4 numeroa) sekä erilaisia valtakunnallisia etuja ja alennuksia.

Tule sinäkin mukaan Savonlinnan yhdistyksen toimintaan: ideoimaan tai vapaaehtoiseksi! Järjestetään yhdessä toimintaa ja tapahtumia lapsille, lapsiperheille, nuorille ja vanhemmille.